Herbata reklamowa
Herbata stanowi nieodłączny element każdego kącika kawowego podczas wydarzeń branżowych takich, jak targi, konferencje czy sympozja. Na opakowaniu każdej z torebek umieścić można logo firmy, jej slogan reklamowy czy adres strony internetowej. Herbata doskonale sprawdza się także w roli upominku dla klienta, na przykład z okazji Bożego Narodzenia czy urodzin firmy. Zdecydować można się wówczas na zakup mieszanki o ciekawym smaku umieszczonej w efektownym, metalowym czy drewnianym pudełku. Z jakimi rodzajami herbaty możemy mieć do czynienia? Poniżej garść praktycznych informacji związanych z tym zagadnieniem.Herbata reklamowa występować może między innymi w klasycznej, czarnej wersji, która cieszy się największą popularnością. Wytwarza się ją z liści herbaty chińskiej o nazwie Camellia sinnensis. Taka herbata poddawana jej procesowi pełnej fermentacji, który nadaje jej mocniejszego smaku niż pozostałe gatunki, które są fermentowane w mniejszym stopniu. Ze względu na kolor napoju przyrządzanego w Japonii, Chinach czy Korei Południowej, nierzadko jest ona określana mianem czerwonej herbaty. Na Zachodzie nazywa się ją czarną ze względu na barwę wysuszonych liści. By uzyskać napój o nieco odmiennym smaku, nierzadko miesza się ją z innymi roślinami.
Herbata reklamowa dostępna jest także w wersji zielonej. Co ciekawe, przygotowuje się ją z tej samej rośliny. W przeciwieństwie do herbaty czarnej, nie podlega ona jednak procesowi fermentacji lub jest mu poddawana przez bardzo krótki czas. Sprawia to, że zachowuje ona większość chemicznych właściwości liści, z których została przyrządzona. Napój ten najczęściej ma kolor słomkowy albo jasnozielony. Na rynku dostępne są rozmaite jej rodzaje, różniące się od siebie zarówno smakiem, jak i zapachem.
Równie ciekawą propozycją jest herbata reklamowa biała, którą przyrządza się z pąków liści albo młodych liści, które nie podlegają procesowi fermentacji. Napój ten jest najbardziej delikatny spośród wszystkich wymienionych poniżej. Nie jest on ani cierpki jak czarna herbata, ani trawiasty niczym zielona. Wbrew nazwie, kolor przygotowanego naparu nie jest biały, lecz bladożółty. Określenie „biała herbata” odnosi się do srebrnobiałych włosków nieotwartych pączków rośliny, które nadają jej białego wyglądu.
Tags: Herbata dla firm, herbata na eventy, herbata reklamowa